Skip to main content

تاريخچه شرکت:

شرکت صنايع الکترونيک پارساکاراابتدا تحت عنوان رسانيك با هدف طراحي و ساختPLC در سال 1374 تاسيس و پس از بررسي و تحقيقات طي دو سال در زمينه طراحي سيستم هاي كنترلي وPLCاقدام به طراحي و ساخت نمونه اوليه آن نمود . نهايتا در سال 1376 رسما ثبت و از سال1377 به عضويت انجمن اتوماسيون صنعتي درآمده و با شرکت هاي عضو همکاري دارد.

فعاليت اصلي شرکت پارساکارا در زمينه اتوماسيون صنعتي مي باشد . طراحي و ساخت سيستم هاي اتوماسيون صنعتي، مانيتورينگ، SCADA، تجهيز و راه اندازي خطوط توليد، محور اصلي فعاليت‌هاي شرکت مي باشد.

ارائه خدمات مهندسي اعم از مشاوره، طراحي، انتخاب و تهيه سيستم هاي کنترلي و تجهيزات ابزار دقيق مناسب براي پروژه ها، نصب، راه اندازي و آموزش مي باشد.

شركت علاوه بر طراحي و ساخت بردهاي کنترلي تخصصي در واحد طراحي و مهندسي براي پروژه‌هاي خاص ، همکاري نزديکي با چند شرکت معتبر خارجي در زمينه ارائه محصولات کنترلي، مانيتورينگ و تجهيزات ابزار دقيق نموده است که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد :

Schnider Electric , Beckhoff , Beijer , Simense , Phonix , P & F , Crouzet , OMRON

شركت صنايع الكترونيك پارساكارا بدليل نياز پروژه هاي اتوماسيون صنعتي و نزديکي آنها به مهندسي مكانيك ، در سال 1381 اقدام به تأسيس واحد تخصصي مربوطه نموده است . همچنين با توجه به نياز پروژه هاي اتوماسيون صنعتي بخصوص طرح مليCNGبه تابلوهاي صنعتي باIP65، كارگاه فلزكاري شركت از سال 1384 فعاليت خود را آغاز كرده كه وظيفه طراحي ، ساخت، توليد و مونتاژ فريم و مونتاژالکتريکالو همچنين انجام تست هاي مختلف را عهده دار مي باشد.